پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225946
افزايش ۲۷ درصدي پرداخت تعهدات بلند مدت به بيمه‌شدگان در سال ۱۳۹۴
تاریخ انتشار : 1395/05/23 10:30:39
نمایش : 1423
مدير کل تأمين اجتماعي چهارمحال و بختياري از افزايش ۲۷ درصدي پرداخت تعهدات بلند مدت به بيمه‌شدگان در سال ۱۳۹۴ خبر داد و گفت: در سال 94 تواسنيم بيش از دوميليون ريال به بيمه شدگان پرداخت کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا محمدي مدير کل تامين اجتماعي در چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز بر ضرورت اجراي برنامه‌هاي سازمان در جهت خدمت‌رساني مطلوب به شرکاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: سازمان تأمين اجتماعي با دارا بودن برنامه‌هاي راهبردي در راستاي خدمت‌رساني مطلوب به کارفرمايان، بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران گام برمي‌دارد و در اين زمينه‌ها مي‌توان به خدمات الکترونيک جهت تسهيل در امورات آن‌ها نام برد.

محمدي از رشد تعهدات بلند مدت اداره کل تأمين اجتماعي در سال ۱۳۹۴ خبر داد و افزود: در سال ۱۳۹۴ مبالغ پرداخت شده به بيمه‌شدگان در قالب تعهدات بلند مدت شامل مستمري بازنشستگي، از کارافتادگي کلي و جزئي، بازماندگان و مزاياي نقدي، غير نقدي وعيدي مستمري بگيران بيش از دو ميليون ريال بوده است که نسبت به سال ۱۳۹۳ رشدي معادل ۲۷ درصد داشته است.

وي با اشاره به بخشنامه بخشودگي جرائم کارفرمايان خوش حساب از راهبرد سازمان در خصوص ترغيب و انگيزش کارفرمايان خوش حساب و بخشودگي جرائم آنها خبر داد و گفت: مبناي بخشودگي جرائم خوش حسابي کارفرما است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html